Avatar billede simplus Nybegynder
26. november 2007 - 13:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger notesblok til mac

Jeg har været på udkig efter et program der er lige så simpelt som notesblok i windows, blot til mac. Jeg har fundet en masse editore, men de indeholdte alt muligt unødvendigt bøvl. Det jeg søger er en rigtig simpel editor, i stil med notesblok/notepad blot til mac. Jeg skal bruge den til at skrive lidt html og css, og intet andet. Det ville være rart med syntax-highlighting, men er ikke en nødvendighed. Alle andre funktioner er overflødige.

Håber i kan hjælpe!
Avatar billede simplus Nybegynder
27. november 2007 - 00:34 #1
Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede simplus Nybegynder
27. november 2007 - 00:54 #2
Fandt denne via apples egen download side, men det er desværre kun en 30-dages trial version; Men min pointe er at det er den slags jeg er ude efter. Så håber stadig på at en derude kan finde en gratis version af et lign. simpelt program.
Avatar billede simplus Nybegynder
27. november 2007 - 00:54 #3
glemte selvfølgelig et link: http://macromates.com/
Avatar billede madshammer Nybegynder
27. november 2007 - 01:03 #4
Kan den her bruges?

http://www.apimac.com/downloads/index.php - Mac Notepad 5.0

mvh.
madshammer
Avatar billede simplus Nybegynder
27. november 2007 - 01:28 #5
Desværre, har allerede prøvet den. Gav den dog lige et forsøg mere, men den er meget "underlig" at brug,e idet den ikke er beregnet til formålet. Desuden er det ikke et gratis program, jeg fik ikke lov til at gemme filer i beta versionen :-)

Jeg må sige at det undre mig at der ikke bare findes en simpel editor. Notesblok er jo alt man behøver.
Avatar billede simplus Nybegynder
28. november 2007 - 12:43 #6
Bruger Xcode