Avatar billede redhack Nybegynder
26. november 2007 - 18:54 Der er 1 løsning

Hjælp til OScommerce

Jeg er ved at hjælpe en ven med at få gang i en webshop, og valget faldt på OScommerce da jeg har brugt det for et par år siden.

Min ven vil dog bla. gerne sælge t-shirts hvor brugeren selv skal kunne vælge hvilken tekst der skal stå på den. Derfor har vi brug for et tekstfelt hvor brugeren selv kan skrive teksten ind i inden han/hun trykker "køb nu".
Vi vil ikke benytte "kommentar" feltet som kommer senere i forløbet da det vil forvire brugerne.

Er der nogle som kender til en tilføjelse som vi kan benytte? Jeg har selv kigget rundt omkring, men jeg kan ikke finde noget ala dette.

Mvh
Anders Nielsen
Avatar billede redhack Nybegynder
21. juni 2008 - 23:26 #1
svar