Avatar billede kcbuus Nybegynder
26. november 2007 - 20:32 Der er 3 kommentarer

Slette mail der ikke kan sendes

Hejsa...

Jeg har en gammel TDC mail konto. Den er så mega nem.

Derfor bruger jeg den altid når folk spørger. Problemet er at TDC vist har lukket for den. Altså jeg kan sagtens modtage mail fra kontoen. Jeg kan bare ikke sende.

Jeg er så alligevel et par gange kommet til at besvare mails fra den konto.

Ikke så smart, for selv om der ikke er noget i min udbakke, prøver den alligevel hele tiden at sende en mail. Men i status går den altid i fejl:

Opgaven (xxxxx)mail.dk - sender' rapporterede en fejl (0x80042109) : 'Outlook kan ikke oprette forbindelse til e-mail-serveren til udgående post (SMTP). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.'

Kan man ikke nulstille det lort, så den ikke blive ved med at prøve... Pisse iriterende når man skal sende en mail, så kommer den med det der....

Jeg bruger en anden mail til at sende fra.....

Hilsen Buus
Avatar billede kcbuus Nybegynder
26. november 2007 - 20:33 #1
Ved ikke om det gør nogen forskel, men det er Office 2007 pakken jeg bruger.

Hilsen Buus
Avatar billede goose Nybegynder
26. november 2007 - 22:34 #2
Hvorfor ændrer du ikke bare din udgående mailserver (SMTP) på den konto til en der virker hos dig?

Du skriver du normalt sender fra en anden konto, og den må jo have en SMTP der virker?

/Goose
Avatar billede kcbuus Nybegynder
27. november 2007 - 06:27 #3
Skriver du lige det i et svar, så er der Point til dig du.....

Hold fast i er bare til en god hjælp herinde.

Hilsen Buus