Avatar billede rezire Nybegynder
12. juni 2001 - 08:58 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Fansite

vurder http://www.rezire.subnet.dk

det skal lige nævnes at det er mit første projekt
hvad kan jeg gøre bedre.

rezire
Avatar billede qzar Nybegynder
12. juni 2001 - 09:03 #1
Hvis du absolut vil have de tæller på siden så sæt dem ned i bunden istedet det andet ser dunt ud. PÅ links siden skal du sætte linkene ind på midten af siden. Det ligner da noget ulovlig mp3 under musik så det må du nok også hellere fjerne for din egen skyld. Den er ellers meget brugervenlig.

-Jonas Madsen
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. juni 2001 - 09:03 #2
Prøv med en anden skrifttype. F.eks. Verdana eller Tahoma (dem bruger jeg selv meget..)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. juni 2001 - 09:04 #3
Desuden går linket til \"nope.dk\" på begge billeder. Der er altså ikke noget link til Chart.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. juni 2001 - 09:08 #4
Ellers meget fed side ...
Avatar billede rezire Nybegynder
12. juni 2001 - 09:10 #5
nogen der kunne smække mig en karakter
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. juni 2001 - 09:16 #6
ohh yeah .. sorry .. hvis du ændrer skrifttypen til en pænere så kan du godt få et 9@13.
Begrundelse: Du har materialet i orden, et pænt og overskueligt layout. Men jeg synes der mangler *lidt* i form af en pænere menu eller deromkring.
Avatar billede wize Nybegynder
12. juni 2001 - 09:29 #7
Under \"Fakta\" Burde du nok centrere teksten. så den passer den den usynlige ramme fra top billedet.
Avatar billede qzar Nybegynder
12. juni 2001 - 09:32 #8
Med de småfejl der er nu vil jeg nok sige 8@13 men du kan godt knive dig op på et 9@13 hvis du retter fejlene.........

-Jonas
Avatar billede escaton Nybegynder
12. juni 2001 - 09:35 #9
Bargrund: ?? Baggrund?

ellers meget flot! :)
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2001 - 09:52 #10
qzar> Ligner .ram filer mp3 musik? Nooot! Men det er da muligt de er ulovlige..
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2001 - 09:52 #11
6@13
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. juni 2001 - 09:54 #12
el_barto:> jeg tror ikke de er ulovlige ... prøv at se linket .. til eminemworld.com eller noget i den retning .. det ser legalt nok ud.
Avatar billede Peter Praktikant
12. juni 2001 - 09:55 #13
du skriver at Infinite skulle være udemærket, har du ikke hørt det? Er det ikke numre fra det album du har til at ligge under musik? Udemærket side ellers.
Avatar billede Peter Praktikant
12. juni 2001 - 09:57 #14
hvorfor har du ikke nogle Eminem-links, er det ikke mere aktuelt på en fan-side end Limp Bizket-links?
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2001 - 09:58 #15
tdaugaard> Det er ikke sikkert at eminemworld.com har lyst til at andre skal deep-linke til deres filer...ville du være tilfreds med det?

Jeg skriver også kun at det er myligt de er ulovlige..
Avatar billede krn Nybegynder
12. juni 2001 - 11:36 #16
Hmmm...jeg kunne foreslå at du bruger en skrifttype!

ellers ser det fedt ud med det toplogo med \"Eminem\" !!

Tja, du burde måske få en mailform, under kontakt!

ellers kan jeg godt lide siden, og måden den er bygget op på !

// Kristian
Avatar billede yaief Nybegynder
12. juni 2001 - 12:29 #17
Tjaee... jeg synes da den er meget sød... ikke at jeg personligt gad at glo på fanbilleder af Eminem, men alligevel. Siden står nu rimeligt godt i proportioner eftersom alt synes pænt stort - undtagen lige thumbnailsne. Alt i alt - rimelig pæn side og hvis jeg en dag ville interesse mig for billeder af hr. Slim Shady eller hvad han nu hedder ... så giver siden mig da et indtryk af, at det er et godt sted at starte...

Nåmen: 7/8@13
10@13 (eller mere) når dit nybegynderi tages i betragtning :)

Mvh
YaiEF
Avatar billede rezire Nybegynder
12. juni 2001 - 14:56 #18
petter78-->>

Fakta har jeg faktisk ikke fået opdateret siden starten af dette skoleår. Dengang havde jeg endnu ikke hørt Infinite
Avatar billede rezire Nybegynder
12. juni 2001 - 14:59 #19
tak for jeres svar. Festen er nu lukket
Avatar billede Peter Praktikant
12. juni 2001 - 15:05 #20
hvordan kan du nøjes med at give en point i stedet for at dele dem ud til alle der har vurderet siden.
Avatar billede rezire Nybegynder
13. juni 2001 - 10:41 #21
petter78 jeg er ny i den her verden simpelt nok jeg vidste ikke man kunne gøre det

undskyld
Avatar billede Peter Praktikant
13. juni 2001 - 10:43 #22
helt i orden, det var ikke fordi jeg ville have point, mere dem der havde givet en reel vurdering.
Avatar billede rezire Nybegynder
13. juni 2001 - 10:55 #23
undskyld til alle der burde få point men ikke fik det. I ved hvem i er. Sorry
Avatar billede suckz Nybegynder
13. juni 2001 - 11:19 #24
[M][M][  ][  ][  ] 2.0  Motelogoer til siden.
Avatar billede qzar Nybegynder
13. juni 2001 - 13:32 #25
Æhhhhhhm kan Ægget Ikke Tåle Kritik?? Alle med Kritik er Afvist ???????

-Jonas