Avatar billede fido26 Praktikant
27. november 2007 - 08:02 Der er 1 løsning

Opsætning af Adobe Reader så den kan håndtere mellemrum i en sti

Hejsa!

Jeg har et problem med at Adobe Reader ikke kan håndtere mellemrum i en sti, hvis kommandoen kommer fra et andet program. Hvis jeg går ind i Adobe og åbner tegningen derfra kan den godt åbne den selvom der er mellemrum i stien.
Hvis jeg ligger tegningen i en mappe uden mellemrum i mappenavnet, så kan den også åbne den via kommandoen fra det eksterne program.

Mit spørgsmål er så om der kan lave en eller form for opsætning i Adobe Reader, så den kan håndtere mellemrum i stierne, når kommandoen kommer fra et andet program?!?

/Fido26
Avatar billede fido26 Praktikant
30. juni 2008 - 20:39 #1
Nå ingen svar, så jeg napper mine point tilbage