Avatar billede locturian Nybegynder
27. november 2007 - 16:08 Der er 3 kommentarer

E-mail guru søges

Hej

Jeg leder efter en der er super meget inde i e-mail settings, udbyder/server wise, her tænker jeg en der har indgående kendskab til forskellige teknologier der benyttes af diverse mail-udbydere til spam-filtrering, og hvordan dette imødegås så den e-mail der bliver sendt, ikke havner i disse.

Jeg sidder i den situation, at vi sender over 1 million e-mails ud hver uge, men vores server er blevet "tagged" af bl.a. Hotmail og GMail som en server der sender spam. Vi er ikke listed i nogen form for spamlister, og vores DNS records / SPF records er sat korrekt op. For god ordens skyld skal det nævnes, at det IKKE er spam, det er til folk der har signet up som medlem eller modtager af vores nyhedsbrev. Vi går ikke ind for spam ;)

Sætter max point (200) på højkant til den der kan henvise mig til en der har forstand på det. Er personen jeg får kontakt til, en vi kan bruge, får vedkommende naturligvis betaling for ydelserne.

Kontakt mig på locturian@hotmail.com
Avatar billede mfalck Praktikant
30. november 2007 - 12:43 #1
hej

har du fået løst dine problemer. Jeg tror at du skal have fat i noget ala:

http://www.returnpath.biz/pdf/emailAccreditationSSC.pdf

"Finally, Sender Score Certified IP addresses will not be subjected to the
hourly throttling limits and will receive more lenient daily throttling
limits at Windows Live Mail."

Men det koster nogle penge.
Avatar billede locturian Nybegynder
03. december 2007 - 06:32 #2
Jeg har kigget på noget lign, bl.a. også en side der hævder at kunne lade det hele gå igennem til Hotmail - Problemet er dog, at det vil koste $20.000 om året - Hvilket er penge vi meget gerne vil undlade at betale, hvis vi kan!

Men nej, problemet er endnu ikke løst...
Avatar billede mfalck Praktikant
03. december 2007 - 08:10 #3
hej igen

ja det er en del penge man skal af med - især fordi det er en årlig afgift og ikke blot et engangsbeløb.

Er det unix/linux-miljø vi taler om ?