Avatar billede miic Nybegynder
29. november 2007 - 17:46 Der er 3 kommentarer

Firefox fryser ved visning af film

Hej!
Jeg har på det seneste haft en del problemer med min Firefox-browser, når jeg skal se videoer på nettet - fx på youtube. Browseren begynder at fryse og videoen begynder så at hakke hvilket gør, at jeg ikke er i stand til at kunne se videoen ordentligt. Browseren begynder også at bruge en rigtig stor del af hukommelsen som gør, at min computer faktisk også begynder at blive lidt langsom (og begynder at larme helt ekstremt).
Det fungerer dog - sjovt nok - helt uden problemer i Internet Explorer, så det er nok Firefox den er gal med.

Er der nogen der kender noget til dette - eller har nogle idéer til, hvad det er der kan være galt?

På forhånd, mange tak!
Avatar billede double-g Juniormester
29. november 2007 - 19:34 #1
Prøv at installere nyeste flashplayer

http://www.adobe.com/go/getflashplayer
Avatar billede miic Nybegynder
30. november 2007 - 20:43 #2
Det løser desværre ikke problemet :(
Avatar billede double-g Juniormester
01. december 2007 - 16:33 #3
Så kan det være en af dine tilføjelser der driller. Prøv at starte Firefox i safemode

http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Safe_Mode