Avatar billede tariboventola Nybegynder
02. december 2007 - 20:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der sket med Mobivic?

Hej!

www.mobivic.dk (teleselskab) er umiddelbart gået ned. Er der nogen, der har en forklaring?

Jeg er løs med pointene
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. december 2007 - 20:53 #1
Sikkert ingenting. Deres webserver svarer blot ikke lige nu. Prøv igen senere/i morgen.
Avatar billede tariboventola Nybegynder
02. december 2007 - 20:55 #2
Det troede jeg også først - men det har stået på 2-3 dage nu. Folk der bruger Mobivic kan ikke komme ind og tanke på deres konto, går jeg ud fra? Jeg kan ikke finde noget i debatfora rundt omkring..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. december 2007 - 21:09 #3
OK, et par dages nedetid er ikke så smart. Måske de ikke har så mange kunder, så det kun er få, der bemærker det. Men det er mandag i morgen...
Avatar billede krusell Nybegynder
05. december 2007 - 18:22 #4
http://comon.dk/index.php/news/show/id=33878

Du kan læse lidt om det her.
(jeg har ikke selv læst det hele igennem, så ved ikke hvor meget der er brugbart)
Avatar billede tariboventola Nybegynder
05. december 2007 - 19:46 #5
Jeps, jeg fandt selv ud af det - men der er klart point til krusell; læg svar :P
Avatar billede krusell Nybegynder
05. december 2007 - 20:01 #6
Det er bare iorden.
Jeg kan se den er oppe og køre igen :)