Avatar billede sr9000dk Praktikant
05. december 2007 - 15:21 Der er 5 kommentarer

Gemme og indlæse e-mails på ny computer?

Hej

Jeg vil gerne formatere min harddisk og installere styresystem og programmer på ny. Er der en måde hvorpå man kan gemme og overføre sine mails i Outlook så de ikke går tabt?
Avatar billede silvershadow Nybegynder
05. december 2007 - 15:28 #1
I Outlook under Filer og Importer og Exporter kan du gemme dine mail i en .pst fil, som du kan brænde på en CD (Eksporter) og siden på den ny formaterede samme sted importere.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. december 2007 - 17:07 #2
Det er slet ikke nødvendigt. Gem blot den outlook.pst fil der ligger ved din profil: Filer -> Datafilstyring -> marker private mapper -> klik på åbn mappe.
Avatar billede sleeper Nybegynder
21. december 2007 - 11:22 #3
men husk at importere mails i den nye outlook, det kan nogle gange give problemer hvis man tager den nemme vej, og overskriver den nye .pst fil
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. februar 2008 - 04:57 #4
sleeper: Aldrig for mig.
ocixem: Respons..
Avatar billede sr9000dk Praktikant
09. februar 2008 - 12:43 #5
Jamen, jeg takker mange gange for jeres besvarelse. Vil en af jer lukke så jeg kan uddele point :-)