Avatar billede junkerjuks Nybegynder
06. december 2007 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere internetprotokoller på samme maskine?

Jeg har en del porte forwardet på min maskine og kører derfor med fast IP hjemme. Men når jeg har min maskine med på arbejde og rundt til møder, kan den jo ikke gå på nettet med de indtastede gateway og dns, hvilket betyder at jeg skal indtaste hele dynen hver gang jeg har haft den på automatisk ip.

Findes der en smart måde at skifte mellem konfigurationerne på?

Kører XP Pro
Avatar billede snowball Novice
06. december 2007 - 12:02 #1
Avatar billede snowball Novice
12. december 2007 - 21:22 #2
Fandt du ud af det? :)
Avatar billede snowball Novice
13. februar 2008 - 01:08 #3
Husk venligst at afslutte dine spørgsmål - http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar