Avatar billede laffe Nybegynder
07. december 2007 - 14:10 Der er 4 kommentarer

Divx MPEG Layer-3 decoded film på en NT

Hej Jeg skal afspille en film af ovennævnte format på en NT maskine der IKKE er på internettet.

Kan dette overhovedt lade sig gøre ?

Findes der et dixv-bundle som indeholder næsten 100% alt hvad man kunne tænke sig at bruge.

Jeg har prøvet at installere den nyeste divxInstaller fra www.divx.com, men installation går ned.

Så har jeg prøvet alle mulige andre divx codecs, men unden held.

Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. december 2007 - 16:07 #1
3.3  DivX codec installation problem: Installation failed
The most common reason for getting this error message is because you are trying to install the DivX codec in Windows NT/2K. The problem is that you don't have administrator privileges. The installation program needs to be able to create some files in the windows system directories as well as update the system registry. Make sure you have these privileges or contact someone who has them to get help.

Fundet her: http://www.divxmovies.com/faq/
Der er en alfa version der kan hentes ved 3.1. Om nyere versioner skulle kunne fungere, ved jeg ikke.
Avatar billede laffe Nybegynder
07. december 2007 - 19:07 #2
Jeg har administrator rettigheder. Jeg har også prøvet at installere denne codec, men det virker ikke.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. december 2007 - 22:26 #3
Så kan jeg desværre ikke hjælpe..
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2007 - 02:45 #4
Hvad med VLC Player (Google det)?