Avatar billede snowcat Nybegynder
08. december 2007 - 23:42 Der er 5 kommentarer

DVD-Brændning (200)

Hej Eksperter.

Jeg er løbet ind i et problem. Når jeg prøver at foretage en kopiering af DVD-Film, så min nye kopierede eksemplar bliver ikke ordentlig. Den hopper frem og tilbage i kapitler. Nogen der har været ude for samme problem?

Lidt info om programmer osv.

OS: Windows Vista
Rip og brænder med: DVDShrink og Nero 8.

På forhånd tak.

Mvh. Tommy
Avatar billede toberg Nybegynder
09. december 2007 - 17:06 #1
Jeg har da aldrig været ude for det. Hvis det er en film med kopi sikring.
Kan any dvd samt clone dvd2 bruges, til at kopier med.
Naturligvis kun som sikerhedskopi
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. december 2007 - 17:11 #2
Eftersom kopiering af en dvd, hvor kopisikringen brydes er ulovlig, er dette spørgsmål ikke tilladt efter Ekspertens regler §2.1.7.1

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/cdbrand/

Luk derfor spørgsmålet hurtigst muligt.
Avatar billede snowcat Nybegynder
12. maj 2008 - 21:09 #3
thesheriff -->> Nu skal du ikke leve for højt op til dit nickname.. Tudefjæs... Du aner ikke om det er privatoptaget kopierering, hvilket langt fra er ulovligt at kopierer... Fjols.
Avatar billede exp Juniormester
13. maj 2008 - 09:22 #4
snowcat >>
Du bedes - med det samme - moderere dit sprogbrug. Vi gider ikke den slags herinde.

Mvh
Coadmin
Avatar billede toberg Nybegynder
13. maj 2008 - 10:56 #5
Til snowcat hvis du kunne bruge svaret, vil jeg bede dig give point for rigtigt svar