Avatar billede rocha_dk Nybegynder
11. december 2007 - 21:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Could not load type '_Default'

Hej, jeg har et virkeligt begynderspørgsmål (men man skal jo starte et sted).

Jeg har et webhotel hos surftown, hvor jeg netop er igang med at lave min første ASP.NET side, men når jeg uploader siden til serveren får jeg følgende fejl:

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Parser Error
Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load type '_Default'.

Source Error:

Line 1:  <%@ Page Language="C#" AutoEventWireup="true"  CodeFile="Default.aspx.cs" Inherits="_Default" %>
Line 2:
Line 3:  <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

Jeg er sikker på at det er noget ganske simpelt jeg blot ikke har den fornødne viden til at kunne afhjælpe, så derfor håber jeg at i vil tage mig i hånden og hjælpe mig på vej ind i den forunderlige asp-verden.

Tak
Avatar billede torotune Nybegynder
11. december 2007 - 23:13 #1
Har du husket at uploade din codebehind-fil, den der hedder Default.aspx.cs
?
Avatar billede torotune Nybegynder
11. december 2007 - 23:14 #2
Deri liger den partial class der hedder "_Default"
Avatar billede rocha_dk Nybegynder
11. december 2007 - 23:37 #3
ja, men har fundet fejlen, der er kun installeret framework 1.etellerandet og ikke 2.0, til trods for at de skriver det :)

Men tak for hjælpen alligvel, hvis du vil have pointene kan du bare smide et svar :)
Avatar billede torotune Nybegynder
12. december 2007 - 01:07 #4
ok - nej ikke hvis det ikke var mit svar der hjalp, så tag du dem bare selv :-)
Avatar billede rocha_dk Nybegynder
04. oktober 2008 - 18:21 #5
ok, så tak tak :D