Avatar billede megadragon Nybegynder
15. december 2007 - 12:26 Der er 1 løsning

Er heksehyl blevet ulovlig?

Nu har jeg været i T-Hansen og i Harald Nyborg, og de siger begge steder at heksehyl "de har set i nyhederne at de er blevet ulovlig". MEN de har stadig heksehyl i et sortiment i Harald Nyborg, "men det kunne de ikke lige finde ud af hvorfor de havde".
Jeg så set i tilbuds aviser fra Jem og Fix at de også har heksehyl i et sortiment, og silven har løssalg af dem (som de eneste jeg kan finde), men jeg har ikke nogen mulighed for at tage ind til dem, og det er ikke muligt at ringe til dem.
Hvis man så søger på google efter heksehyl og ulovlig, kommer der én side frem, fra et forum, hvor der står de er blevet ulovlig; men ingen offentlige sider.
Og de med at de har været i nyhederne: min far ser nyheder hver aften, og han har ikke hørt noget

Mit spørgsmål er så:
Er heksehyl blevet ulovlig?
og hvis de er, findes der nogen online dokumentation for det? da jeg ikke er interesseret i "jeg har hørt det fra nogen" eller "det  var i nyhederne"

Håber der er noget der ved noget
Avatar billede megadragon Nybegynder
15. december 2007 - 13:58 #1
fik svar her: http://iq.jubii.dk/qa/show/17901/heksehyl/
heksehyl er IKKE ulovlige