Avatar billede TheJoker Juniormester
20. december 2007 - 13:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få store Display billeder i Msn

Er det muligt og få et addon til msn der gør at man kan få sine display billeder til og være større. i stedet for det småtteri man skal sidde og glo på.

jeg ved det muligt.. Men bare hvad de hedder og skal helst ikke være fyldt med reklame lort osv..

Er det muligt eller helt umuligt.
Avatar billede TheJoker Juniormester
17. februar 2008 - 15:11 #1
lukker
Avatar billede styler.dk Nybegynder
20. februar 2008 - 23:44 #2
jo da, det er da muligt, det har jeg da haft til min msn, men det kræver msn plus for at gøre det :)
Avatar billede TheJoker Juniormester
21. februar 2008 - 00:35 #3
har msn plus intet der indikere på man kan det!?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
21. februar 2008 - 17:44 #4
Jeg fandt det inde på http://www.msgpluslive.net/scripts/browse/ i sin tid, har desværre ikke det liggende på computeren!