Avatar billede elkrog Nybegynder
20. december 2007 - 20:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort med tv-out, low profile

Hej Eksperter

Jeg har en let brugt desktop pc som skal bruges hovedsageligt til at se tv og dvd film på (+ lidt børnespil).

Jeg skal bruge et AGP grafikkort med tv-out, pt. er der onboard grafik uden tv-out.
Men da det er en desktop er der ikke plads til et standard grafikkort, det skal være et low profile (tror jeg det hedder) som max må være ca. 8 cm.

Hvor finder jeg sådan et, hvad kan i anbefale og hvad bør jeg holde mig fra?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
20. december 2007 - 21:08 #2
Du skal blot holde dig fra grafikkort med delt ram, altså hvor grafikkortet bruger bundkortets ram, i stedet for at have onboard ram. Det ser det ud til at de ovenstående grafikkort overholder.
Avatar billede elkrog Nybegynder
09. januar 2008 - 22:04 #3
Søgningen på edbpriser havde jeg selv klaret, havde håbet på en anbefaling eller to.
Har købt et kort som virker fortrineligt.