Avatar billede john_gotti Nybegynder
21. december 2007 - 22:21 Der er 10 kommentarer

Hjælp til køb af gamer bærbar.

Hej allesammen.

Jeg ville høre om der er nogen der kan anbefale en god bærbar til ca 8-10K.Den skal først og fremmest bruges til spil,og det er vigtigt den ikke larmer for meget.
Avatar billede nipu Nybegynder
21. december 2007 - 23:07 #1
asus laver nogle meget gode systemer. Men gå efter noget med 2,2 Ghz eller 2,4 Ghz Cpu og så Geforce8600 mener jeg er det bedste lige i øjeblikket, og så masser af ram. Har du selv tænkt på noget ?
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
21. december 2007 - 23:48 #2
Jeg har en Asus G1S 2.2 ghz Core2Duo 2gb ram, 160gb harddisk samt Geforce 8600 GFX, det kører super godt :-)
Avatar billede nipu Nybegynder
22. december 2007 - 00:15 #3
eller kig inde på EDBpriser.dk
Avatar billede nipu Nybegynder
22. december 2007 - 15:16 #5
Men et Geforce 8600 (GFX) kan altså godt klare det meste. Men f.eks. Crysis vil selv en god stationær have svært ved.

Hvad for nogle spil spiller du?
Avatar billede drgonzo Praktikant
22. december 2007 - 17:08 #6
Crysis i 1920*1200 med Trippel SLI 3 stk 8800GTX kører med 39 fps på max settings. Skall der max AA og Anisotropic filtering på skal opløsningen ned på 1280*1024 for acceptable framerates...... Det er for sygt
Avatar billede john_gotti Nybegynder
27. december 2007 - 20:31 #7
Det lyder godt men larmer den, og hvad har du gevet for den?
Avatar billede john_gotti Nybegynder
27. december 2007 - 20:33 #8
Og så et andet spørgsmål, har hørt der kommer et nyt grafikkort 8800 geforce til jan. kan det betale sig at vente på det og er det inden for min prisklasse
Avatar billede nipu Nybegynder
27. december 2007 - 23:25 #9
hvad jeg ved så larmer bærbar ikke særligt meget, men det skal du bare prøve eller sprøge om. Men der kommer et grafikkort som hedder 8900, men det kommer ikke til bærbar lige med det samme om det er overhoved ikke sikkert at det kommer til bærbar.
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. december 2007 - 13:28 #10
ASUS maksinen larmer ikke meget. Men generelt set, jo større GFX kort og jo mere du belaster det, jo mere kører blæserne