Avatar billede cerb Nybegynder
25. december 2007 - 17:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

error 1324.The path Y: contains an invalid character ?

Hej
Får denne meddelse når jeg enten vil installere noget eller afinstallere noget.

error 1324.The path Y: contains an invalid character

Kan simpelt hen ikke forstå hvorfor og kan slet ikke finde en løsning på det.

Kører med en netværks harddisk, prøvede på et tidspunkt at ændre dokument mappens placering på C drevet til et netværks drev, droppede dog dette igen. Ved ikke om det har indflydelse på mit problem, det skulle dog nævnes.

Håber nogen der ude ved hvad jeg kan gøre.
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. december 2007 - 17:22 #1
http://www.eksperten.dk/spm/745214 det minder noget om det du har nok ikke helt det samme nr.
Avatar billede cerb Nybegynder
25. december 2007 - 17:40 #2
takker mange gange, havde kigget det igennem før, men havde ikke opdaget at der stod en forkert sti hos den ene.
Smid et svar
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. december 2007 - 18:29 #3
her er det god jul fortsat
Avatar billede cerb Nybegynder
25. december 2007 - 18:40 #4
Takker og lige over