Avatar billede cantona2000 Nybegynder
25. december 2007 - 22:05 Der er 1 kommentar

PS3 Pal problem med Fifa 2008.

Hej Gutter.

Jeg har lige fået en ny PS3 1.9. jeg har et halvgammelt fjernsyn men som kører fint. Jeg har det problem med spillet fifa2008 at når selve spillet (efter menuerne) går igang, så er billedet fyldt med store pixeleringer. Det virker som om at PS3`en sender et forkert signal.
Den gjorde det samme i spillet Sonic indtil jeg i indstillingerne fik stillet den rigtigt: på scart - standart pal osv indstilling.
I virkeligheden virker det på mig, som om at det er EA spillet der sætter PS`en til at sende forkert... men måske er det noget andet.

Nogen forslag til hvad der kan være galt ?

Tak for hjælpen - Cantona
Avatar billede cantona2000 Nybegynder
26. december 2007 - 18:43 #1
Hey ikke nogen der har nogle ideer til hvad der kan være galt.
Jeg har idag opdateret til til 2.1 og også FIFA2008 opdaterede sig- men der sker det samme stadig. Alt er perfekt, indtil der kommer spillere på banen -også når Ronaldinho står og skyder på kassen - der er store lyserøde pixelse over hele skærmen.

Når vi spiller Sonic, er der ingen problemer - her rocker det bare derud af - hvorfor er der forskel på fifa2008 - come on guys, help me here