Avatar billede steam Nybegynder
25. december 2007 - 23:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kopiering fra Harddiskoptager til DVD

jeg har nu fået kopieret mine gamle vhs bånd over på min harddiskoptager i SP format. harddisk optager er en packard Bell EHR2080.
Problemet er så at når jeg optager videre til en imation dvd-r 16x tom dvd så kan jeg godt se det jeg optager på selve harddiskoptager fra dvd....men ikke se dvd på en pc eller på en anden alm billig dvd afspiller...
JEg tænker det må være noget med format der kun kan læses på harddiskoptager ? men jeg har installeret ace mega codec pakke på bærbar og dvd vises stadig som tom selvom der ligger noget på den
har du en løsning på dette ? så jeg kan læse dvd andre steder en på harddisk optager
Avatar billede norbert_ Nybegynder
25. december 2007 - 23:06 #1
Har du husket at finalise den? Altså gøre den helt færdig og klar til at se på andre afspillere end den, den er optaget på. Se din manual på din recorder.
25. december 2007 - 23:40 #2
- Velkendt problem/detalje - har engang sendt en DVD ud til en 'kunde' - UDEN denne finalize detalje -> Kvajebajer...
Avatar billede steam Nybegynder
26. december 2007 - 22:51 #3
fint det virkede og den var gemt godt i menuen....med en pil :)
send et svar så får du/i point
Avatar billede norbert_ Nybegynder
26. december 2007 - 23:30 #4
Tænkte det nok :-) Her får du et svar - og husk det nu næste gang :-)
Godt nytår!