Avatar billede smasherdk Novice
27. december 2007 - 21:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ikoner i IE7

Fik langt om længe taget mig sammen til at installere Internet Explorer 7, men nu bliver min "favorit liste" fucked up, hver eneste gang jeg går ind på en af siderne fra mine favoritter, ændrer den ikonet i mine favoritter for den pågældende side...

Kan man ikke på en eller anden måde få den til at holde op med det? Så alle ikoner er ENS, og ligner IE ikoner.... evt med et plugin?
Avatar billede haverslev Novice
27. december 2007 - 21:56 #1
Avatar billede haverslev Novice
27. december 2007 - 22:02 #2
Avatar billede smasherdk Novice
27. december 2007 - 23:25 #3
Så det kan ikke lade sig gøre mere i IE7?
Avatar billede smasherdk Novice
27. december 2007 - 23:48 #4
Højreklik på Favorites og gør alle filer "skrivebeskyttet" så kan IE ikke lave om på ikonerne :)
Avatar billede haverslev Novice
28. december 2007 - 09:07 #5
Jo de kan godt ændres alligevel, men det opdager du jo nok :-)
Avatar billede smasherdk Novice
28. december 2007 - 10:30 #6
Har testet en masse links, og de ændrer sig ikke efter de er blevet skrivebeskyttet, det gjorde de før, lige med det samme jeg havde trykket på linket, så det ser da ud til at virke :)