28. december 2007 - 15:06Der er
2 kommentarer og 1 løsning
OPS fil i Office 2007?
Hej!
Jeg har netop installeret Vista Ultimate 64 bit og Office 2007, jeg har peget Outlook til at bruge min .pst fil (den som windows xp/office 2003 også bruger) og det virker fint.
Jeg kan dog ikke finde et sted hvor jeg kan importere mine mail konti og andre office indstillinger fra office 2003(en .ops fil) til Office 2007.
Er der nogen der kender en smutvej til det, eller må jeg i gang med at importere mine mail konti manuelt?
Jeg har min PC to harddiske med hvet sit operativsystem på. Den ene er windows xp pro med office 2003 Den anden er Vista ultimate 64bit med office 2007
Jeg har så lavet en eksport af indstillingerne i office 2003 (altså en .OPS fil) - men kan ikke finde nogle steder man kan importere sådan en i Office 2007.
Jeg har lavet sådan at begge outlook peger hen på den samme .pst fil og det fungerer fint, men jeg ville jo ligesom godt have at mine mail konti også virkede i Outlook 2007, uden at skulle tilføje dem alle manuelt.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Office & Kontorpakker kategorien