Avatar billede JohnVamos Nybegynder
30. december 2007 - 23:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge in på MSN

Halløjsa der ude !!

Er der nogen der kan hjælpe os med,  hvordan man kan logge på MSN igen når man har glemt sit password??

Vi har prøvet at følge den vejledning som vi har fået,  men...  Man kan jo ikke logge ind på sin email hotmail.com når man ikke kan huske sit pw !!  den siger noget om en geografisk log in,  men ka sgu ikke finde noget om det!!  så hva nu ??  nogen gode ideer ??
VH  Johh
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 23:33 #1
Du har ikke haft indtastet kontrol spørgsmål og svar ?
Avatar billede leif Seniormester
30. december 2007 - 23:36 #2
http://login.live.com/

Linket: Har du glemt din adgangskode?
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
31. december 2007 - 11:01 #3
Jo.. Vi har indtastet de geografiske oplysninger som vi blev bedt om ved oprettelsen af kontoen !!  Men har i systemet "Hjelp" fået at vide vi kan få adgang til kontoen igen ved at oplyse de data som vi opgav ved oprettelsen af kontoen!!  men kan ikkke komme der til !!

vh.John
Avatar billede JohnVamos Nybegynder
04. januar 2010 - 08:48 #4
Lukker sprøgsmålet her !!