Avatar billede panch Nybegynder
02. januar 2008 - 15:01 Der er 3 kommentarer

Alle porte lukket på pc

Hej,

Jeg sidder i et lokalnetværk på arbejdspladsen. Har for nyligt afinstalleret Symantec Client Security på serveren og min PC, og efterfølgende er al indkommende kommunikation låst på min PC. dvs, ingen kan pinge mig, kan ikke forbinde udad til andre FTP'er, og kan heller ikke remote controlle min PC udefra, selvom porte er låst op i routeren.

Nogen der kender til et program eller en måde at nulstille netværks-indstillingerne på en pc?
Det skal siges, at der nu ikke ligger nogen virusbeskyttelse eller firewall der blokerer, så det er meget underligt at selv ping ikke kan lade sige gøre mere.
Avatar billede jtm Nybegynder
02. januar 2008 - 17:53 #1
hmm, man kan ikke pinge dig, men kan du pinge ud?

Jeg ved ikke helt om det her vil virke, men prøv at gå ind i "start" og "kør" og skriv "netsh int ip reset" og "netsh winsock reset"
når du genstarter pc'en virker det muligvis.
Avatar billede panch Nybegynder
03. januar 2008 - 08:17 #2
Jeg kan pinge andre maskiner, men de kan ikke pinge mig. Jeg prøvede hvad du foreslog, men det hjalp desværre ikke.
Det skal siges, at jeg også har forsøgt at fjerne netkortet i enhedshåndtering og tilføjet det igen, desværre også uden hjælp.
Avatar billede panch Nybegynder
15. januar 2008 - 08:36 #3
Jeg har nu forsøgt at reparere windowsinstallation (ikke konsol-versionen) men uden held.