Avatar billede truelz Nybegynder
07. januar 2008 - 18:15 Der er 1 løsning

phpmyadmin, internet explorer kan ikke logge ind, firefox kan

Hej

Jeg har været ved at installere phpmyadmin på en IIS webserver.
Jeg har opsat to sql servere i phpmyadmin.
Siden fungerer som den skal i Firefox, Windows.

Men i Internet explorer kan jeg kunne logge ind på den øverste server på listen. Det gælder også hvis jeg bytter om på serverne i config.inc.php. Altid den øverste.
Hvis jeg forsøger at logge ind på den nederste server, bliver jeg sendt tilbage til loginsiden, og den skriver ikke noget om forkert password, eller noget i den retning.
Ligeledes, hvis man forsøger at logge ind med en bruger der ikke eksisterer, bliver man sendt tilbage til login-siden, uden at den skriver at den ikke kan logge ind.
Fejlen er der både i IE6 og IE7
Avatar billede truelz Nybegynder
25. januar 2011 - 21:47 #1
Tja, den var lidt underlig, men det er vist på tide at sige:
Lukket