Avatar billede svaages Nybegynder
08. januar 2008 - 18:41 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

På jagt efter et godt gratis Image/ghost program.

Hejsa.

Jeg leder efter et godt gratis image/ghost program, til at tage image af HD med.
Programmet skal kunne tage et "billede" af hele HD, og ikke bare af eks. C:\ drevet.

Har i nogle gode bud.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2008 - 18:51 #1
Avatar billede amews_aj Nybegynder
08. januar 2008 - 20:06 #2
Det nuværende nummer af komputer for alle har en komplet version af Paragon Drive Backup 8.51 - den er værd at tage et kig på.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
09. januar 2008 - 01:19 #3
Jeg bruger bl.a. Partition Saving http://damien.guibouret.free.fr/en/index_frame.html
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2008 - 19:45 #4
Hvad med lidt respons??
Avatar billede svaages Nybegynder
20. januar 2008 - 19:30 #5
Hej.
Undskyld den manglende respons. Jeg blev lige afbrudt af noget ferie, som desværre er forbi i morgen. :-(
Jeg vil teste svarende i den kommende uge, og give svar.
Avatar billede svaages Nybegynder
25. januar 2008 - 12:06 #6
Hej igen.
Jeg har nu testet løs, og kommet frem til et godt program der kan bruges.
Jeg har valgt clonezilla-live.
http://clonezilla.sourceforge.net/
Det er godt nok ikke en af de foreslåede programmer, men jeg vil gerne give jer point alligevel, som tak for hjælpen, tiden og tålmodigheden.
Gider i at ligge et svar, så jeg kan give point.
Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2008 - 12:34 #7
:o)
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
25. januar 2008 - 19:58 #8
jeps