Avatar billede flashlite Nybegynder
11. januar 2008 - 10:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Disable fullscreen alert i flash

Hej jeg har lavet flv player, som også fungere i fullscreen. Men har et lille problem.
Når jeg går i fullscreen kommer der en default alert ”Press Esc to exit full screen mode.”
Denne ønsker jeg ikke da jeg har lavet min egen alert (som virker fint).

Er der en måde man kan de-aktivere ovenstående standart alert?

/Flashlite C;)
Avatar billede barklund Nybegynder
11. januar 2008 - 11:29 #1
Niks, det kan man ikke. Eller, når youtube ikke "kan" fjerne den, så kan du heller ikke :)

Det er en af de mange sikkerhedsfeatures. Læg også mærke til, at al keyboard input er disabled, mens flash er i fullscreen (undtaget Escape).

--
Morten Barklund
Avatar billede flashlite Nybegynder
11. januar 2008 - 15:54 #2
Jeg siger mange tak for det hurtige svar, det var desværre også hvad jeg havde fundet frem til men måtte jo lige ha høre fra eksperterne her, tak for det Barklund, hvis du lige smider et svar kan jeg give points og lukke spørgsmålet....

/Erik
Avatar billede flashlite Nybegynder
21. august 2008 - 14:34 #3
lukker det selv nu, men nok en gang tak for svaret...