Avatar billede Docthomassen Juniormester
11. januar 2008 - 18:01 Der er 1 løsning

Oprettelse af (simpel) database til hjemmeside

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside hvor man klikker på et kontinent på et klikbart verdenskort. Det er meningen at man så får en kombiboks frem, hvor man skal vælge et land fra det kontinent, som man valgte tidligere.
Når landet er valgt, skal man have mulighed for at vælge en rejsetid (0-3 dage 4-30 dage, 31-180 dage og >181 dage)

Dernæst skal vises en række vaccinationsforslag.

Jeg forestiller mig at der skal opbygges en database, men jeg er ikke selv god til den slags programmering.

Min hjemmeside (incl. klikbart kort) kan I se her: www.vaccinationer.dk/index1.htm
Bemærk at links på kortet er "døde"

Jeg vil gerne have det til at virke på nogenlunde samme måde som hos statens serum institut: www.vaccination.dk

1) Hvad sprog kan man skrive det i (php? mySQL? andet?).
2) Er der nogen som kender en standardkode, som man kan sætte ind sammen med nogle standard tabeller?

MVH
Anders
Avatar billede Docthomassen Juniormester
06. januar 2015 - 02:05 #1
Intet svar