Avatar billede scopionius Nybegynder
17. januar 2008 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

slettet backup disk - hjælp

I computeradministration - diskhåndtering er jeg ved en kæmpe fejl komme til at slette et vigtig drev med mega vigtige data.
Kan disse data genskabes? Jeg mener at have hørt om et par programmer som skulle kunne klare opgaven - men har aldrig prøvet dem af i praksis.
Avatar billede off-line Nybegynder
17. januar 2008 - 17:41 #1
Slettet drev i Diskhåntering. Så har du vel "bare" slettet patitionen.
Den kan genskabes med "teatdisk" se under www.helgec.dk
Avatar billede off-line Nybegynder
17. januar 2008 - 17:41 #2
Avatar billede off-line Nybegynder
17. januar 2008 - 17:45 #3
Hovsa! Du har 7 andre åbne spørgsmål. Dem skal du straks lukke, hvis du vil have
yderligere hjælp.
Avatar billede scopionius Nybegynder
24. marts 2008 - 13:00 #4
-