Avatar billede akg Nybegynder
18. januar 2008 - 12:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word 2007 - langsom skift mellem dokumenter!

Jeg (og mange jeg kender) har et problem med Word 2007, når jeg har har 2 worddokumenter åbne på samme tid, og skifter mellem dem, er der URIMELIG lang ventetid (den viser dokumentet, men med "timeglasset" i op til 10 sekunder).

Der er INTET problem fra Excel, PowerPoint eller NOGET andet program, det er kun mellem 2 (eller flere) Worddokumenter!

PS: Office er opdateret til SP1 og jeg har ikke en langsom computer!

Hvad fanden er det her for noget pis? det er umugligt at arbejde med.
Avatar billede akg Nybegynder
18. januar 2008 - 12:29 #1
Endelig fandt jeg det! Det er et problem med addons fra Acrobat pdf, den skal slås fra inde i word. Så ved i det :)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
18. januar 2008 - 18:43 #2
Tak for info. Det vil jeg i hvertfald have i baghovedet, hvis jeg støder på problemet.

Hvad er det for en add-on/in fra Acrobat? Er det den "gammelkendte" pdf-writer? For den kan de fleste Office 2007-brugere formentlig leve uden, da Office (efter installation af en lille "ekstra-fætter") kan danne pdf-filer.

Husk at acceptere dit eget svar, så du får lukket spørgsmålet.
Avatar billede akg Nybegynder
18. januar 2008 - 20:06 #3
Den hedder: "Acrobat PDFMaker Office COM Addin" - og den er BARE træls hvis den er på!