Avatar billede tjekdenne Nybegynder
25. januar 2008 - 15:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lokalisere hvor min RAM sidder

Jeg har denne computer - Mine RAM skulle sidde som på side 119, men det gør de ikke, hvor sidder de så?

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00700583.pdf
25. januar 2008 - 15:49 #1
Du vil sikkert få mere respons på dit spørgsmål, hvis du i stedet opretter det i en relevant gruppe.
Det har ikke meget med MS Works at gøre.
Avatar billede be_nice Juniormester
25. januar 2008 - 15:51 #2
Hmmm, hvorfor er det lige at du placerer spørgsmålet i denne kategori? Det er vigtigt at placere sine spørgsmål i den rigtige kategori, så man kan spørge de "rigtige" eksperter på netop det område om hjælp.
Anyway, hvis ikke din brugermanual stemmer overens med den bærbare du har, kunne det måske være en oplagt idé at spørge HP's support.
Håber du finder en løsning.
/Be_Nice
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
25. januar 2008 - 17:05 #3
lukker igen, og opretter i den korrekte kategori