Avatar billede ztorm Nybegynder
28. januar 2008 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra Vista til XP

Hej

Jeg har erhvervet mig en HP Pavillion (kan ikke lige huske modelnummeret) som har Vista Home på. Jeg vil meget gerne have XP, men er usikker mht. om driverne passer til XP. De kan downloades på HPs hjemmeside, men de er kun til vista.

Hvordan kringler jeg den?

På forhånd tak.
Avatar billede gurly Praktikant
28. januar 2008 - 22:40 #1
det kan du nok ikke
Avatar billede max_hudibras Nybegynder
28. januar 2008 - 23:07 #2
Her kunne modelnummer nok hjælpe en del, hvor gammel er den?
Avatar billede ztorm Nybegynder
29. januar 2008 - 20:41 #3
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
29. januar 2008 - 23:34 #4
Hvis ikke HP har driverne, kan du ikke! HP har valgt en knaldhård strategi ang. Vista.
Alt HP (hjemme)udstyr fra før før Vista gider de ikke lave Vista drivere til og alle nye maskiner leveres kun med Vista. Vi har mange! studerende der ærgrer sig over deres HP og Acer køb på den konto.

Dell's Latitude 430, 630 og 830 serie kan bestilles med XP, både på dansk og engelsk og der findes drivere til download til dem.
Avatar billede ztorm Nybegynder
30. januar 2008 - 21:43 #5
Det er da en skod strategi :S

Jeg har skaffet nogle drivere via et par sider på nettet (intels blandt andet) og de burde passe til bundkortet. Men må se om det virker :)

Tak for hjælpen allesammen