Avatar billede mr-denner Nybegynder
28. januar 2008 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVDfilm på Ipod

Hej Eksperter
Min søster skal ud på en længere rejse og har dertil købt en Ipod som kan afspille film. Vi kan dog ikke finde ud af hvordan vi får hendes DVD film pakket ned og lavet til et format som Ipod'en kan afspille - kan I hjælpe os??
Avatar billede thov Forsker
29. januar 2008 - 03:30 #1
Det kan du med SUPER http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html (Download link nederst, lige før demovideoen).
Avatar billede mr-denner Nybegynder
29. januar 2008 - 16:26 #2
thov: kan jeg så bare tage en dvd og sætte i min comp og konvertere den??
Avatar billede thov Forsker
29. januar 2008 - 23:57 #3
DVD'en skal nok rippes til .VOB filer først, f.eks. med Smartripper http://www.free-codecs.com/download/SmartRipper.htm
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
30. januar 2008 - 19:42 #4
Jeg ripper først DVD med DVD Decrypter (30 min.).
Dernedst konverterer jeg fil til iPod format med Videora iPod nano Converter (30 min).

En dvd fylder på iPod herefter ca. 400-500 Mb.