Avatar billede dmg Nybegynder
30. januar 2008 - 18:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Styrer 3 skærme på een gang

Hej Experts,

Jeg har købt 3 fladskærms fjernsyn og et graffikort der kan styrer op til 4 skærme: nVIDIA Quadro NVS 440 256 MB PCIE Graphics Card.

Jeg leder efter et stykke software der kan håndtere flere skærme. f.eks køre video på 2 og måske billedserier(slideshow) på 1.
Jeg ved powerpoint har nogen funktioner, men det har vist sine begrænsninger.
Håber i kan hjælpe!
Avatar billede perlys Praktikant
30. januar 2008 - 18:56 #1
Avatar billede dmg Nybegynder
30. januar 2008 - 19:12 #2
ja det ser faktisk godt ud!
Men nu har jeg lige fundet ud af at grafikkortet jeg køber kræver pci-express som jeg ikke har.

Hvad er mon bedst:
En monitor multiplexer eller grafikkort med trible monitor?
Avatar billede perlys Praktikant
30. januar 2008 - 19:45 #3
Har selv brugt: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=83888
Lidt dyrt men virker...... til alm. PCI-port
Avatar billede dmg Nybegynder
30. januar 2008 - 19:52 #4
Jeg snakker med dette firma nu: http://www.ishadow.com/Downloads/VirtualDisplayManager/tabid/115/Default.aspx

De har en billig løsning til $49,-

Han fortalte mig også at jeg kan købe 2 dual monitor kort. Det løser problemet med pci-express.
Lad mig høre hvad du syntes. Jeg opdatere her, når jeg ved mere...
Avatar billede dmg Nybegynder
25. august 2010 - 22:52 #5
Lukker fandt aldrig en losning.