Avatar billede max_hudibras Nybegynder
31. januar 2008 - 23:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Label på inst. CD

Jeg kan ikke komme videre i installation, end de 4 bootdiske er læst. Jeg har to CD-drev på, lige gyldigt hvilken jeg bruger kommer den ikke videre. Det er backup CD jeg bruger, den originale kan jeg ikke lige finde. Kan det være den checker CD label! Nej ingen Pirat! så de kommentarer bedes udeladt!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. februar 2008 - 01:16 #1
Nej, MS bruger ikke check på medier, kun ved opgradering. Hvad stopper den ved? Er CD'en ikke bootable?
Avatar billede max_hudibras Nybegynder
01. februar 2008 - 02:39 #2
Jo men stopper samme sted, som når de fire bootdiske er læst! CD er kopieret over, og lagt sammen med drivere til hardwaren og brændt på ny. Det var derfor jeg havde mistanke.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. februar 2008 - 04:49 #3
Ja, men hvor i installationen stopper den?
Avatar billede max_hudibras Nybegynder
03. februar 2008 - 18:56 #4
Vi kommer ikke videre, desuden er det løst dermed ikke aktuelt længere!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. februar 2008 - 19:22 #5
Så husk at lukke spørgsmålet!