Avatar billede tof-toft Praktikant
03. februar 2008 - 14:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Scooter Pnktering

hey

min Peugoet Speedfighter 2 er punkteret!

hva koster sådan noget og få lavet?
Avatar billede matcho Nybegynder
03. februar 2008 - 14:25 #1
Min søn punkterede med hans Scooter i forrige uge så sagde han skulle have to nye dæk da de var 6år gamle ,det kostede 1476,00kr.
HUsk det dyreste er for det meste løn til af og på montering.
Avatar billede tof-toft Praktikant
03. februar 2008 - 16:03 #2
okay... men nu er det kun bag hjulet og den er kun ½ år gammel...
Avatar billede aros Nybegynder
03. februar 2008 - 16:10 #3
Det var godt nok dyrt for 2 dæk, jeg skulle betale 300.- for et dæk den ene gang jeg punkterede og han ikke kunne lave det. Det ville have kostet 50.- at lappe
Avatar billede tof-toft Praktikant
03. februar 2008 - 18:40 #4
okay, billigt hvor for du gjordt det henne?
Avatar billede tof-toft Praktikant
03. februar 2008 - 20:18 #5
den er slangeløs, er der noget man evt kunne gøre selv?
Avatar billede jojosk Praktikant
04. februar 2008 - 06:52 #6
Jeg har brugt lappeskum til både vores cykler og bil, det virker ok.
Den sidste lapning med skum til bilen var i sommers, den holder endnu.
Om der er lappeskum til scootere ved jeg ikke, men det kan man vel
undersøge. Prismæssigt er det mellem 50-100 kr. (mener jeg)
Avatar billede tof-toft Praktikant
25. august 2008 - 09:35 #7
tak for dem jeg valgte at smide scotteren til en forhandler som så kunne lave det for mig...