Avatar billede cbotved Nybegynder
04. februar 2008 - 21:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Re-design af bestillingsside

Jeg har allerede en OK fungerende bestillingskode, og bagvedliggende database på mit site.

Jeg ønsker dog at det bliver opdateret, så brugervenligheden kommer i højsædet.

Se gerne hvad jeg snakker om her: http://www.coolshirt.dk/html/bestil.php

Kontakt mig, hvis du er frisk på opgaven.
Avatar billede cbotved Nybegynder
04. februar 2008 - 22:10 #1
OK, det kan være jeg skal skære det ud i pap...

Der er lidt $$ at tjene ved denne opgave :)
Avatar billede enya Nybegynder
04. februar 2008 - 22:20 #2
Når det er en betalingsopgave, skal du nok flytte spm. til denne kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver Mvh.
Avatar billede cbotved Nybegynder
04. februar 2008 - 22:22 #3
att: enya.... Er det ikke også der den ligger?
Avatar billede enya Nybegynder
04. februar 2008 - 22:25 #4
Avatar billede cbotved Nybegynder
04. februar 2008 - 22:28 #5
Bare for at denne tråd ikke skal køre 100% af sporet... så kommer min opgave altså også frem på det link du skriver, som nr. 6 pt
Avatar billede enya Nybegynder
04. februar 2008 - 22:32 #6
Sorry - og det 1. link er forkert. Det var blot til info. for at du måske kan få mere respons. Mvh. enya
Avatar billede nqhr Nybegynder
05. februar 2008 - 00:01 #7
Hej Cbotved
Du er velkommen til at kontakte mig på nqhrdk@gmail.com, så finder vi en løsning til en retfærdig pris.

Kærlig Hilsen
Jesper Corfitz
Avatar billede giannidk Nybegynder
06. februar 2008 - 09:50 #8
Hej,
jeg kan løse opgaven.

Min email er gianni@ambronet.dk, se evt. www.ambronet.dk for en liste af kompetencer

VH
Gianni Ambrosio
Avatar billede cbotved Nybegynder
20. januar 2014 - 21:34 #9
lukket