Avatar billede klamse Nybegynder
06. februar 2008 - 23:32 Der er 5 kommentarer

Hosting af hjemmeside og mailhotel

Hej

Jeg er for et firma blevet sat til at finde ud af hosting af hjemmeside samt mailhotel.

Det skal være noget der duer fra start (professionelt), nogen med erfaring og der skal ydes telefon support. Derudover skal det kunne udvidelse muligheder.

Vi har oplevet med de store hosts at der ikke var regnekraft nok til at køre CMS programmet Joomla som er meget vigtigt. Derudover har vores e-mail være upålidelig.

Så ville gerne høre jeres anbefalinger.

Mvh

Kasper
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
07. februar 2008 - 10:05 #1
generelt godt tilfreds med domaindirect. de er ret nye, og deres disftsstatus afspejler ikke den reelle situation (jeg oplever på det sidste små 10-15 min udfald på web og webmail som ikke optræder). så ders oppetid er ikke 100% men mere end 99%. hos dem kan man installere joomla med et museklik
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. februar 2008 - 19:48 #2
Jeg ville måske overveje en dedikeret server hvis jeres side kræver meget. En mulighed kunne være at du anvender hosted exchange f.eks. fra www.unitspeed.dk (er pålideligt - se evt mere på deres side). Hosted exchange koster normal "lidt mere". Jeg ved at www.intergate.dk bla viser installation af joomla (http://www.intergate.dk/content/support/joomla.htm) så det går jeg udfra man kan brug hos dem
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. februar 2008 - 19:49 #3
Jeg bruger selv begge udbydere til flere af mine domæner.
Avatar billede penta50 Nybegynder
08. februar 2008 - 09:22 #4
Hej .. Er yders tilfreds med Danhost.
mvh

www.netcop.dk
Avatar billede penta50 Nybegynder
20. marts 2009 - 09:40 #5
Hvad kom du frem til ??