Avatar billede ridslau Nybegynder
11. februar 2008 - 17:32 Der er 2 kommentarer

hvilket program til bygnings design.

Hej
Hvilket program skal man kigge efter hvis man vil have et 3D salgs program til design at landbrugs gårdre. Altså bygnings design med inventar.
Det skal gerne være et program som en sælger kan bruge til at sammen sætte bygningen til kunden. Modulerne skal selvfølgeligt være tegnet inden så det bare er vælg og sæt ind.

Også et tillægs spørgsmål.
Et godt og billigt program til at tegne bygnings modellerne og inventar med?

Hilsen
Laurids
Avatar billede kats Nybegynder
13. februar 2008 - 16:59 #1
Et godt og nemt program som Sketchup kunne måske bruges,
en gratis version kan fås på www.sketchup.google.com
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. februar 2008 - 20:08 #2
Det interaktive er nok det største problem, da det nok ikke er noget man lige gør, men af programmer som kunne overvejes kunne være flash, director eller turntool. Men har i ikke mod på det selv så brug de penge det koster at få det lavet, det kunne nemlig laves rigtig fedt.

Kom i tanke om sådan programmer som køkken firmaer bruger, hvor man selv kan indrette sit køkken, kunne måske være en mulighed også, ved ikke hvad programmer det er de bruger og hvad det kan men det kunne du jo undersøge. Home har også noget ligende, hvor man selv kan indrette sit nye hus, dog ren 2d