Avatar billede tolderberg Nybegynder
12. februar 2008 - 21:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdatere Figurnumre og krydsref. på én gang.

Hej

Jeg er ved at lægge sidste hånd på mit speciale, og har skrevet opgaven sammen med et par medstuderende. Vi har alle oprettet en masse krydshenvisninger og figurtekster, og vil høre om det er muligt at opdatere alle felter på én gang, så alle figurer og krydsreferencer er enslydende i det samlede dokument.
Vi samler dokumentet i MS word 2007.

På forhånd tak

/TB
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. februar 2008 - 21:53 #1
Markér hele dokumentet. Tryk på F9.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
24. februar 2008 - 21:12 #2
Jeg går ud fra, at du nu er ved at have styr på dit speciale, så en tilbagemelding her ville være ønskeligt.
Avatar billede tolderberg Nybegynder
25. februar 2008 - 00:23 #3
Det virkede supert:-)
Post et svar, så er der point

/TB
Avatar billede word-hajen Nybegynder
25. februar 2008 - 08:30 #4
Det var godt. Jeg håber, at du fik afleveret en god opgave. (ps! du skal ikke selv lægge et svar - brug kommentar i stedet).