Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
13. februar 2008 - 09:10 Der er 5 kommentarer

print helt til kanten i WORD

Hej,
jeg skal printe et fødselsdagskort, hvor baggrunden er sort. men jeg kan simpelthen ikk få WORD 2003 til at printe helt til kanten? har fjernet alle marginer?
tak
13. februar 2008 - 09:13 #1
Er du sikker på, at din printer kan printe til kant?
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
13. februar 2008 - 10:06 #2
hej,
har lige tjekket, og kan ikk rigtig finde info på om man kan... hvis jeg ikk kan når alle marginer er fjernet, så kan man ikk?
13. februar 2008 - 10:11 #3
Nej sandsynligvis ikke. Der er normalt ingen problemer i at udskrive til kant fra Word, så meget tyder på, at det er printeren, der sætter begrænsningen.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
13. februar 2008 - 17:23 #4
Det er meget få printere, der kan printe helt til kant. De fleste printere har en printmargen på min. 5 mm.
26. februar 2008 - 23:13 #5
Lukketid???