Avatar billede nach2nach Nybegynder
16. februar 2008 - 22:11 Der er 6 kommentarer

C4-Concorde Dos Baseret Program, Faktura'er

Hej,
Jeg er lige blevet ansat i en ny virksomhed. De bruger C4 Concorde
Noget de har brugt siden 80'erne. Enig de skal købe et nyt system.
Men jeg har fået opgaven at ændre fakturen. For som det er nu så står der ikke SE/CVR nummer på fakturaen og det skal der stå.

Jeg har ingen ide om hvordan jeg kan tilføje dette på fakturaen, så det står der som standard. Vi bruger nogle speciale faktura papir. Jeg har fundet ud af hvordan man skifter på selve placeringen af en de forskellige faktura nummer og andre ting. Men oprettelse af et nyt element, ved jeg ikke. Der skal åbenbart mere end en process til. Håber nogen kan hjælpe mig med dette....

Mvh. Andy
Avatar billede nach2nach Nybegynder
17. februar 2008 - 02:23 #1
ØV ØV...ingen svar endnu...kan nogen fortælle mig hvordan man gør hvis det er C5.
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 09:47 #2
Hvordan man gør i C5 hjælper dig ikke i C4 - der er absolut ingen sammenhæng.

Der er uden tvivl mange (som mig) der kunne hjælpe dig, hvis de sad foran en C4 - hukommelsen rækker bare ikke længere. Så min anbefaling er at I finder en forhandler med henblik på udskiftning - og så hører om de ikke har en "erfaren rotte" der kan hjælpe med dette lille problem med det samme.
Avatar billede mariaf Juniormester
17. februar 2008 - 12:17 #3
Det billigste er at få trykt se-nummeret på brevpapiret i stedet for at få en konsulent i gang med jobbet. For de fleste af os er det år og dag siden vi sidst sad med den slags opgaver.
Beslutter I jer for at opdatere til C5, så få en fast pris, og vær sikre på at konsulenten har prøvet det inden for det sidste års tid. Ellers ender I i en møjsituation.
Avatar billede nach2nach Nybegynder
18. februar 2008 - 11:43 #4
Det er ikke muligt at investere i et nyt system. Da der simpelhelt er for meget stress.
Vi er igang med at finde nogen nye løsninger sådan nogle ting tager tid.
Vi har i forvejen trykt brevpapiret i så stort et antal at det er umuligt at smide brevpapiret ud. Vil være spild af en masse penge.

Men hvis man kunne få C4 til at gøre det ville man spare tid og penge. :)

Enig vi skal have et nyt system.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2008 - 13:23 #5
sjælland/jylland eller hvor nærmere præciseret?
Avatar billede qvist Praktikant
06. juni 2017 - 17:54 #6
Til andre der måtte have dette problem så kan man anvende funktionen
"bemærkning på faktura "

her anførtes blot teksten CVR xxxxxxxx  og det sættes op i udskriftgeneratoren, så kommer det med på faktura. Det samme kan gøre på flgs. ordre bekr osv.osv.