Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
19. februar 2008 - 15:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilken internet udbyder skal jeg vælge?

Hej

Da jeg om kort tid skal flytte i hus på landet og ikke længere kan benytte mig af Stofa som er min normale internetudbyder, ønsker jeg forslag til hvilke internetudbyder jeg bør benytte i fremtiden.

Jeg ønsker en hastighed på mindst 2 Mbit og desuden er det af stor vigtighed at jeg kan benytte mit IP telefoni abonnement hos Telsome. Jeg har ikke fastnet telefon og ønsker det ikke..

Har i nogle forslag, hører jeg gerne fra jer.

Mvh
Jannie
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. februar 2008 - 15:24 #1
Ved ikke lige hvordan det er i dk, da jeg bor i Sverige. Men her er det helt afhængigt af hvor i landet man bor, mht hvilken udbyder man kan bruge.
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
19. februar 2008 - 15:46 #2
Huset ligger i byen Hune i Nordjylland
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
19. februar 2008 - 15:54 #3
Check med fullrate? dem kan jeg anbefale ihvertfald. Ved godt at de ikke har stor dækning på landet.
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
19. februar 2008 - 22:01 #4
Jeg har lige tjekket Fullrates hjemmeside. De har desværre ikke dækning på adressen!!!
Avatar billede Jensen DK Novice
20. februar 2008 - 07:17 #5
Kan anbefale cybercity.dk har også ip tel.og er billige.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
20. februar 2008 - 08:41 #6
Cybercity kan jeg langt fra anbefale. Jeg kender adskillige som har haft problemer med dem, og det har jeg også selv erfaret. Problemer med regninger, dårlig support, linjeproblemer og udfald - det er blot nogen af de problemer jeg og andre har oplevet.
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
20. februar 2008 - 08:47 #7
Jeg er lidt betænkelige med Cybercity, da jeg så at de truer deres kunder med inkassoopkrævninger for ydelser, der aldrig er leveret i progammet Basta på TV2!!
Er der andre udbydere i kan anbefale???
Avatar billede frk-eventyr Nybegynder
06. april 2009 - 14:30 #8
Valgte Cybercity og er ok tilfreds med deres ydelser.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. april 2009 - 06:18 #9
frk-eventyr! Jeg tror at du kom til at snuppe de udlovede point selv, mener at jeg skulle have haft dem for kommentar #5.
Der står i Ekspertens regler, at har man fået en brugbar kommentar, så beder man den, som har lagt den, om at lægge et svar så der kan uddeles point.