Avatar billede hojben Novice
19. februar 2008 - 18:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MSN ikonet forsvinder fra processlinjen

Hvordan får jeg den igen?
Avatar billede hojben Novice
19. februar 2008 - 18:14 #1
Jeg er stadig online men hvis jeg starter msn op igen er det som om at programmet ikke længere kører og jeg logger på igen.
Avatar billede migmig15 Nybegynder
19. februar 2008 - 18:17 #2
Du går bare ind i start menu og klikker på det originale ikon. sværer er det ikke ^^
Avatar billede hojben Novice
19. februar 2008 - 18:36 #3
Som jeg skrev som kommentar er det det jeg gør og den logger på igen mens den jeg ikke kan se mere logger af..

Problemet er når jeg lukker min msn på X så skulle den jo ligge sig ned i processlinjen men det gør den ik..
Avatar billede styler.dk Nybegynder
20. februar 2008 - 23:22 #4
Har prøvet det samme engang, virkeligt træls..
jeg slettede bare WINDOWS MESSENGER
Start -> kør -> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove  så sletter du Windows messenger
- slet bagefter Messenger LIVE
og hent den på ny på nettet http://get.live.com/messenger/overview
Avatar billede hojben Novice
25. februar 2008 - 15:32 #5
Kan ikke se nogen grund til at slette msn!
Avatar billede hojben Novice
25. februar 2008 - 15:32 #6
Må bare leve med det indtil videre..
Avatar billede vejmand Juniormester
25. februar 2008 - 15:36 #7
"Problemet er når jeg lukker min msn på X så skulle den jo ligge sig ned i processlinjen men det gør den ik.."

Nu bruger jeg ikke msn, så det er muligt jeg tar fejl. Men normalt er det da sådan, at hvis man klikker på X så lukker man programmet.