Avatar billede hjaelp Nybegynder
20. februar 2008 - 21:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lyd ved mouse-over

Jeg er i gang med en med en menu til en kammerat, hvor der ved mouse-over, skal afspilles en mp3-lyd.
Man kan naturligvis diskutere hvor god ideen er, men det er nu en gang et stort ønske fra ham, der skal have siden.
Hvordan laves dette? Det drejer sig om 9 punkter, med forskellige lyde til hver.
20. februar 2008 - 21:58 #1
Så skulle du næsten kigge her omkring for yderliger inspiration -> http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html

Hvilket WEB program bruger du ? Frontpage ?
Avatar billede hjaelp Nybegynder
21. februar 2008 - 17:14 #2
Fandt faktisk en her på siden: eksperten.dk/spm/581957