Avatar billede htmlkongen Novice
21. februar 2008 - 16:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gode udbydere til webhotel?

Jeg har prøvet Cliche og nu Surftown.  Jeg gider ikke at gå i detaljer, men det er IKKE tilfredstillende!

Andre der har erfaringer med gode firmaer (SOM MÅSKE ENDDA TILBYDER TELEFONSUPPORT!)

Hvad med Wannafind i 8660 Skanderborg?
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2008 - 18:36 #1
wannafind er et godt bud - af andre steder i ca samme prisniveau kan nævnes dandomain.dk og netsite.dk. Bedst synes jeg om netsite da man med et PLESK kontrolpanel får super god kontrol over sit system.
Avatar billede nickti92 Nybegynder
21. februar 2008 - 18:38 #2
Prøv og se på www.firebee.dk de har både telefon og email support, benytter dem selv og har prøvet og ringe til dem klokken 11 om aften hvor telefonen blev taget.
Avatar billede it-dk Nybegynder
21. februar 2008 - 18:57 #3
Jeg bruger selv www.unitspeed.dk og www.intergate.dk til min mange domæner. Pris for hosting hos disse 2 udbyder er dog forskellige men jeg er yderst tilfreds. Jeg har selv igennem tiden prøvet mange (også dem du nævner). Intergate har godt nok ikke telefon support men de svare altid samme dag og endda kort tid efter mange gange. Tænkte selv da jeg valgte at det ville være godt med telefon support men jeg fortryder ikke de 2 udbydere jeg anvender.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
22. februar 2008 - 08:38 #4
Jeg bruger Surftown, Wannafind og Gigahost - og er glad for dem alle. Især når jeg tager prisniveauet i betragtning. Hos Wannafind er supporten hurtig til at svare og meget behjælpelig, men her giver jeg også pænt mange penge - hvorimod den er langsommere hos Surftown og Gigahost. (Igen, her er prisen så også kun en brøkdel af beløbet hos WF).

Surftown har haft lidt problemer med databaserne ultimo sidste år, og her i Januar er det i hvert fald min oplevelse af mange udbydere er ramt af desiderede spam-storme, som kan sættes i forbindelse med genoptrykningen af Muhammed-tegningerne.
Avatar billede moddi100 Seniormester
24. februar 2008 - 10:48 #5
Hejsa leder også efter et webhotel. Dem i nævner understøtter de php, mysql og asp.NET??
Avatar billede it-dk Nybegynder
24. februar 2008 - 12:07 #6
Intergate gør - se evt http://www.intergate.dk/content/produkter/webhotel.htm
Unitspeed gør dog afhængig af type dvs unix/linux eller windows webhotel. Asp er windows men der er så ikke mysql men mssql på windows og access database evt se sammenligningen på www.unitspeed.dk
Avatar billede moddi100 Seniormester
24. februar 2008 - 13:11 #7
okay tak for svaret. Tror jeg vil kigge lidt nærmere på intergate
Avatar billede htmlkongen Novice
25. februar 2008 - 13:32 #8
Tak for svar. ja Surftown er rimelig billge - menikke så sært hvis de outsourcer alle deres ting - og det kører af  h********************************* til.....

Men det er MEGET lidt plads de andre udbyder til prisen! :O

Men vigtigst af alt er at det kører.
Avatar billede it-dk Nybegynder
25. februar 2008 - 17:14 #9
Problemet med udbyderne er ofte at plads på serverne er et konkurrence punkt mellem udbyderne da forbruger ligesom kan se det og forholde sig til f.eks. 1 GB plads eller 10 GB. Hvorimod support og service ikke kan sammenlignes. Tror ikke at mange bruger den plads de har. Ofte fylder mange hjemmesider ikke meget.
Avatar billede htmlkongen Novice
27. februar 2008 - 23:16 #10
korrekt - men mails bliver tit brugt på samme plads - og det fylder som regel...