Avatar billede digichaos Nybegynder
01. marts 2008 - 20:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iTunes 7.6.0.29 kan ikke opdateres eller fjernes

I forbindelse med at jeg ville opdatere min iTunes vha. Apple Software Updater til den nyeste version (7.6.1) fik jeg besked under installationen om at den gamle version (7.6.0.29) ikke kunne fjernes og at installationen derfor blev afbrudt. Jeg prøvede efterfølgende at downloade installationsfilen og køre installationen manuelt, men fik samme resultat.
Så prøvede jeg om jeg via "Tilføj/fjern programmer" kunne fjerne iTunes, men jeg blev mødt med beskeden at "Der opstod en fejl under anvendelse af transformeringer. Kontroller, om de angivne transformeringsstier er gyldige".

Jeg kører med Windows XP Pro DK med de nyeste opdateringer installeret.

Nogle gode forslag. Og nej, jeg gider ikke slette hele harddisken og starte forfra ;-)

// Digichaos
02. marts 2008 - 00:31 #1
Registreringsdatabase oprydning kan måske gøre noget ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
02. marts 2008 - 00:32 #2
og/eller
MS Windows Installer CleanUp Utility -> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301
Avatar billede digichaos Nybegynder
02. marts 2008 - 10:23 #3
Det hjalp at fjerne iTunes med Windows Installer CleanUp Utility. Takker for hjælpen.

// Digichaos
02. marts 2008 - 11:39 #4
Ping...
(Det var et [svar]...)