Avatar billede rasmussev Juniormester
02. marts 2008 - 08:10 Der er 2 kommentarer

Kan ikke finde Trådløsnetkort i Bærbar hp 9311

Hej alle:)
pludselig (måske efter en automatisk opdatering) kunne min bærbar (hp9311)ikke længere finde mit trådløse nekkort det skete for ca 10 dage siden efter følgende har jeg været heldig et par gange når den er startet op og fundet netkortet og logget på voret trådsløse netkort. Hp wireless starter heller ikke op, kun de få gange den er logget på nettet, har naturligvis forsøgt at installere driver igen samt hp wireless uden held. Under enhedshåndtering står kan jeg slet ikke se netkortet!!!
HÅBER BRAVT DER ER NOGLE EKSPERTER DEN KAN HJÆLPE:))
Avatar billede lord_microft Nybegynder
04. marts 2008 - 18:56 #1
har lige et par spørgsmål der til...???

1. hvad model Router har du???
2. Hvilken model af Bærbar har du???
Avatar billede rasmussev Juniormester
04. marts 2008 - 19:51 #2
Det er en bærbar HP 9311 eu, den var egentlig født med Vista, men installerede selv xp på den, herefter virkede det hele fint i ca 1 månedstid, hvorefter dette her problem meldte sig. Har en kammerat som har samme bærbar blot med Vista stadigvæk og han har nøjagtig samme problem, vi spiller ofte online netspil sammen, og det var denne aften problemet opstod første gang, så vi har en teori om det evt er det spil vi spiller Crysis eller C&C Generals, der konflikter men det har vi jo spillet i lang tid så det passer heller ikke sammen. idag er der pt gået 5 dage siden den sidst fandt netkortet da den startede op!!! så i og med det ikke er samme router mig og min kammerat har tror jeg ikke, problemet er der? men routeren er en Zyxel?