Avatar billede birgittejensen Nybegynder
03. marts 2008 - 16:31 Der er 1 løsning

Flash player går i sort

Jeg har en beboer, der har et problem med flash player. Den går i sort, når han sætter den i fuld skærm .. Det har virket fint indtil nu, når han fx skal se flash film på nettet. Men i lørdags kom der en opdatering fra Microsoft og herefter får han bare sort skærm, når han maksimerer flash film til fuld skærm. Der er stadig lyd på, men billedet bliver helt sort.
Han har afinstalleret Flash Playeren fra tilføj/fjern programmer og har installeret den igen, men det er stadig samme problem.

Løsninger modtages med kyshånd :o)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
18. april 2008 - 13:23 #1
lukker