Avatar billede extream Nybegynder
06. marts 2008 - 09:17 Der er 3 kommentarer

AJAX og updatepanels

Hej
Jeg har en side med x antal updatepanels. I et updatepanel har jeg en expand/collapse funktion i et andet en søgefunktion. Når jeg laver en søgning opdater den også mit updatepanel med expand/collapse, men det skal den ikke. Kan man isolere sine kald til serveren således at det kun er et bestemt updatepanel man opdater. Bruger iøvrigt .net toolkittet.
Avatar billede karl-koder Nybegynder
07. marts 2008 - 07:26 #1
Prøv engang at se en disse videoer jeg mener det omtales i en af dem :

http://www.asp.net/learn/ajax-videos/video-177.aspx
http://www.asp.net/learn/ajax-videos/video-178.aspx

Jeg har ikke lige tid til at se dem igennem, men så vidt jeg husker er det hvis updatemode du skal kigge på ;o)
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
07. marts 2008 - 19:49 #2
Du kan sætte UpdateMode="Conditional" og så ved din postback søgning kalde dit updatepanel med kommandoen updatePanel1.Update();
Avatar billede karl-koder Nybegynder
20. februar 2009 - 00:23 #3
lukker